söndag 23 september 2012


EN LUGN OCH FRIDFULL SÖNDAG
Vi vakna så där småningom tripp, trapp, trull. Mitt snälla barn 11.30

På eftermiddan satt vi alla och läste. Jag min smyckebok vid stora bordet. Monsieur söndags HeSa i sin stol och C  tidningar på soffan. Klassisk musik och de regna och regna. 

Lite senare tog mitt barn taxi hem och T och jag en tupplur.
Efter det trad söndagspasta och sen en film på Yle Fem som var si så där.


DAMY
är alltså Designmuséets och Arkitekturmuséets förening. Jag sätter här en länk om nån sku villa anmäla sig. Om man några gånger per år besöker dom här muséerna är det helt bra att höra till "vännerna" . Inträdet är gratis  DAMY


SLUTLIGEN
Min stränga bildredaktör sa att nog har du väl fotat nyponbären.

 Här med vårt bröllopsfoto i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar