torsdag 20 september 2012

DET HÄR ÄR ETT INLÄGG
från lördagen den 21. januari 2012:
 
ANTWERPEN
finns i Belgien. Det är visst en stad med diamanter, tror jag. Vet ingenting om staden annat än att den väl är liten. Och inte vet jag nånting om Belgien heller.

På pärmen till senaste Taide Design såg jag en helt super byggnad. Otrolig arkitektur. Staden Antwerpens konstmuseeum som är byggt i hamnen.


Dit vill jag fara, beslöt jag. Det där är en byggnad jag vill se.
 
 .....................................     
 
 
Jag kom plötsligt ihåg det när snälla Karin Zilliacus som bor i Bryssel kommentera Sofia Coppola filmen. Hon berätta nämligen att hon i Antwerpen hade sett en sådan jumper jag ville ha från COS. Hon sa att om du har vägarna förbi...   : ) 

Nej men tänk, två flugor i en smäll!


YOGA-TORSDAG
som jag inledde med att vara duktig. Byka sängkläder och dynor och strök ett såndärnt volanglakan som man har runt sängen.

Men sen skulle jag då öva yoga eftersom min yoga är självständig. Boken jag brukar kolla hade jag lånat åt Caro, men hitta ett konstigt papper vår lärarinna nångång har gett. Jag gjorde varje asana en gång. Det var jobbigt och jag fick kramper.

Väl framme på kursen kändes allt riktigt bra. Dessutom tror jag att mina skoinlägg som tydligt har höjt min hålfot kan ha bidragit till att balansen kändes bättre. Tänk!


MEN FAR VI TILL LANDE
till veckoslutet? Dom har lovat regn mer eller mindre varje dag. Å andra sidan. Nästa vecka sku vara fin. Vad hindrar att vi far måndag eller tisdag   : )



SLUTLIGEN

Varning för höstlövsbilder!


 

2 kommentarer:

  1. Du är som sagt mycket välkommen:) Det finns dessutom också cos här i bryssel så din tröja skulle du nog säkert hitta:)

    SvaraRadera
  2. Kiva! Men kolla min kommentar ännu 18.9.
    Och jag läser också din blogg : )

    SvaraRadera