torsdag 21 juni 2012

VÅRA VILDVIN
i morse kl 8.30


ETT PROBLEM
med mina bilder kan ha varit att resolutionen varit rätt, men  pixelvärdena för höga. Ändå tycker jag att folk som bloggat i många herrans år med mindre format på bilderna också skulle ha sitt "Picasa webbalbum" fullt. Bilden ovan är alltså mindre. Skall jag nu gå igenom alla mina bilder och förminska dem? Ger det mera utrymme? Caro sa att jag kan ha kvar min gamla blogg, men öppna ett nytt Google-konto. Inkommande tisdag har vi träff på stan. Jag bad henne hit efter det  : )

Trots allt,

GLAD MIDSOMMAR!

2 kommentarer:

  1. ... nu frågar dummern... öööh... att bilden är mindre... är den alltså "mindre", dvs mindre med avseenede å pixlar och resolutioner och sånt. För helt konkret i min "maschin" är den ju exakt lika stor som tidigare... eja lite dum va...?

    Apr på dit vackra doftträd. Det är ju gullregn. Supergiftigt, man kan till och med få hudskador av det. Så plocka inte hem. Men det där visste du säkert. BW tänkte att bara för säkerhets skull påpeka....

    SvaraRadera
  2. Bilderna är precis lika stora trots lägre res och pixelvärden.

    Inte visste jag att gullregn är supergiftigt. Bra att du sa!

    SvaraRadera