onsdag 12 oktober 2011

HIPP HIPP HURRAA!
Bloggen fyller 1 år ida´
Tack alla trogna läsare! Jag borde förstås ha bjudit er på party, men när jag inte riktigt vet vem ni är. Tänk om jag hade bjudit nån dum som int ens följer med min blogg.

Första inlägget hittar ni under bloggarkiv, 2010, oktober:  SMYCKERI- ett sånt ord finns ju inte....link

Det blev alltså skumppa och vittvin och lite godare/finare onsdagsmat: 

smörstekt flundra.

OCH FÖR EXAKT ETT ÅR SEN

såg Kottby ut precis som i dag. Den här bilden är alltså tagen den 12.10.2010 (publicerad lite senare).

HELT PERUS ARON-DAG
Musik, morgonmål, Biet Maja, lunch, tupplur, mellanmål, rita, Pingu, mamma...

Men jag har varit trött. Undrar om det t.o.m har svindlat lite...
Hoppas jag mår bättre i morgon.

7 kommentarer:

  1. Grattis till ett års dagen.
    Raili

    SvaraRadera
  2. Jag var lite för snabb när jag sände meddelandet. Det var alltså inte Caro.
    Raili

    SvaraRadera
  3. Hi hi! Det gör ingenting. Tack!

    SvaraRadera
  4. kanske du ändå skulle ha borda ordna med fest och ha goodiebags åt alla med dina smycken i :D

    SvaraRadera
  5. Grattis! Nåjoo, nu hade vi ju lite vänta oss ett stort party! ;)

    SvaraRadera
  6. Ja just, smycken åt alla. Jag kan ju nu börja tillverka så blir dom färdiga till 2-års dagen : )

    SvaraRadera
  7. Men hmmm, var kan man ordna party? Int i allafall i verkstaden : )

    SvaraRadera