lördag 5 februari 2011

LÖRDAGS-PROGRAM
Tidigt upp och med Caro till Valtteris loppis. Den här gången som kunder. Caro sökte spetstyger - jag silverkedjor. Vi lyckades båda två med det vi sku ha. En av mina kedjor var en verkligt grov och tung sak för 10€ Eventuellt kommer jag att ta den i bitar... Och åt Tättä köpte jag en fin paddel för 5€ att restaurera : )

 

 9:ans spåra och Efva Attlings butik på Annegatan.
Babfen på väg till Efva för att spionera.

Nu var kaffetörsten enorm så vi kolla "Enjoy it" på Annegatan. 
Stort gott bröd, men kaffet var nog finskt.
En trevlig promenad via Papagena ner till Södrakajen och Uniondesign. Och där reservera Caro en safir!

Efter HM och Stockmann stod vi plötsligt på Järnvägstorget och jag märkte att jag inte tagit en enda bild av Caro och nu sku vi ta olika bussar. Just när jag tog jag fram kameran kom hennes 65A "Spring", skrek jag och bilden blev så här  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar