torsdag 3 februari 2011

EN SPECIELL SAFIR
Av förekommen anledning har jag kollat bling bling-stenar, inte bara i affärer utan också på nätet. Jalokivitukku har fina stenar till fördelaktiga priser. Och jag blev förälskad i en safir. Jag kontakta dem och fråg om den konstiga slipningen och så beställde jag den. Nå, på moron tänkte jag att jag måst ju visa den på bloggen och gick till Jalokivitukkus sida. Men den var ju natutvis borta eftersom jag hade köpt den! Bara den kommer från Thailand skall jag försöka få ett bra foto på den. Can´t wait.

IDAG I VERKSTADEN
satte jag igång med "stora halsbandet". Det är alltid roligt när man börjar på nånting nytt. Att det sen kan såsa till sig i något skede är en annan sak. Men med goda råd av gurun Syrjänen skall det nog gå bra.

MÖRKT OCH SLASK
Natutvis mörkt, för det var ju nästan kväll. Och slask - lyckans mig som har Lidl-stövlar.


Men oberoende av väder och vind, skall man ju ta sig hit på torsdagarna. Jag tror jag skall roa er och mig själv med att ta samma bilder i april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar