torsdag 10 februari 2011

IDAG I VERKSTADEN
strålande sol och bra musik och halssmycket börjar bli... En och annan utmaning bjöd det på och två skeden återstår. Ändå blir det väl inte verkstad förrän på måndan.

VEM VILL TVÄTTA MITT GOLV?

Det är två år sen jag flytta in i verkstaden. Jag bara tvätta golvet, tyckte att verkstad är verkstad. Men nu blev jag såååå snål på Annis och Alexandras vackra turkosa golv. Jag tala med le peintre du maison men han tyckte att int kan man mera flytta alla jätte tunga möbler. Det är frågan om två års vax och filsdamm  så natutvis om man målar måst golvet ändå tvättas.
Så om nån känner för att skuraloss är det bara att knacka på.

VISITKORTET
kunde bli en långkörare om jag sku villa, men nu orkar jag int mera. Nu sa jag bara "Vähentäkää keltaista", så nu trycks dom imorgon. Få nu se...

Jag hade sen ännu en timme tid före yogan och beslöt gå och hälsa på Anni i Moomin Shop, men ingen Anni var där. Månne Kai har kommit? Nå istället tänkte jag då hälsa på mitt gudbarn Hanna i Forums Info, men ingen Hanna. Egentligen kände jag mig lite sugen så jag stack mig till Café Java. Tog grönt té och en "cookie" som kosta 1,90. Jag trodde en sån sku kosta 40 cent. Men helt ok att sitta där och glo.

Och sen då i yogan stod jag på huvu med Monicas hjälp - mycky hjälp : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar