onsdag 19 januari 2011

IDAG I VERKSTADEN
Min tjugonde pingla!
Och bra blev den.
Eftersom det skall vara en dopgåva, har jag föreslagit för kunden att ge den enbart med ett silkesband, ingen lång ked liksom.

Dessutom har jag namnamuletten klar till châtelainet. 8 timmar i verkstaden. Flitig flicka!

HEMSIDA/BLOGG
Anni fick sina hemsidor, Alexandra fick sina hemsidor... Jag bara planera och planera. Det var sommar och jag sku träffa mina f.d. adepter, Kasper och Johanna - båda nätmänniskor. Jag satt mina layouter på en minnessticka och presentera dem glatt hemma hos Kasper ...att ni kan säkert hjälpa mig med dom här : )
Båda blev fundersamma, förklara liksom  krånglet med en hemsida, det där med koder och att få in nya bilder... och det kostar... Du borde ha blogg, sa Kasper. Just de, sa Johanna. Tänk så mycket mera du kan berätta. Hur du gör dina smycken. Alla metoder. Hur du skissar och funderar. Har du en hemsida ligger den nu sen då där utan att uppdateras och vem vet nu sen då om den. Tack, Kasper och Johanna att ni int bara sa jo, jo, vi ska hjälpa dig med din hemsida. Det sku int alls ha varit roligt. (Har jag berättat det här förrut?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar