torsdag 20 januari 2011

EN RIKTIGT VACKER DAG
Visuellt liksom. Det såg ni säkert alla. Träden bjöd till.

Jag skulle inte till verkstan i dag, det beslöt jag redan igår. Ett bra beslut också såtillvida att Caro och Aron stack sig upp på frukost kl 11 efter "muskarn". Det var alltså det konstnärliga halsbandet som stod på programmet. Jag måste få till pappers allt det som finns i mitt huvud.

Det är jätte tillfredsställande att tillverka ett smycke och se hur fint det blir, men att sätta sig ner och skissa och vara kreativ är igentligen lika roligt.

Smyckekonst och ett konstnärligt halsband är två olika saker. Jag skall en annan gång berätta vad smyckekonst är.

YOGA
Monica (min yogalärare om det har undgått nån) och jag gick på nytt igenom grunderna för huvudstående. Jag föreslog att innan sommaren skall jag stå på huvu. Monica sa att hon tror att sommarn kommer tidigt i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar