söndag 30 januari 2011

FINT ATT VARA SVÄRMOR
Caro sa: Du får int berätta på bloggen före mig. Innan hon hade laddat ner alla bilder var det midnatt, så jag berättar nu: Deras program på dagen var VIGSEL!

När Caro och Santeri kom efter Aron på eftermiddan sa jag att "Käykää peremmälle"!  Santeri svara "Niin, me ollaan siis nyt HERRA JA ROUVA SALMINEN". Och jag grät en skvätt. Dom sa att bra att Aron också kunde hålla hemligheten  : )

Vi diskutera sen ringen med infattning som Caro bad att jag gör. Bra med utmaningar!  Spännande att hitta just rätt sten.
Caros vigselring är alltså en helt enkel i vittguld. Santeris är av stål med kätting, vilket ju passar en heavydiggare bäst  : )

7 kommentarer:

  1. Grattis svärmor o svärfar - jätte rörande o vilken överraskning!

    SvaraRadera
  2. Hej Babben
    Jag har tjuvläst din blogg genom Caro. Grattis till svärmor och svärfar. Gätte fina smycken. Kanske Du vill visa till mig någon gång när jag besöker H-fors.
    Tuikkus matte

    SvaraRadera
  3. Hej Tuikkus matte!
    Tack, jag skall försöka vara en glad svärmor. Kom gärna nån gång med Helena och hälsa på i min verkstad. Hon har int heller varit där. Och bloggen behöver inte tjuvläsas :)

    SvaraRadera