onsdag 7 september 2016

Tisdag

i dag. Gick i duschen och gick ner och koka kaffe.  Man fick jugurt och bröd som varit i ugnen. Jag skrev dagbok och läste Husis. Satt sen make up och for till stan. 

I Akademen träffa jag Carcki, Christer och Pyre.  Dom var glada! Men Nora skulle få sitt kort först den 10.10. Heh! Vi kom ut därifrån och jag for upp till Stockmanns femte och köpte där fina lakan, men dörrmattan fanns inte. Sen gick jag till apoteket och sen sku jag ha glass där jag alltid har köpt glass. Nu fick man bara bröd där. Ja ja! Jag for upp till åttonde och där fick jag glass.

Jag kom hem. Monsieur hade ännu inte kommit. Jag tog bort bilder från min kamera och mina kläder och värmde fisksoppan. Jag satt här och åt. Monsieur kom. Också han fick någå gott!

Sen kom en film på Liv. Den var fransk. Hon hade glömt 10 år av sitt liv. Hon hette Speranski   :  )

Sen gick jag i säng och läste Haruki Murakami.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar