torsdag 1 september 2016

Det var

söndag i dag. Vi fick god frukost och jag skrev dagbok i köket. 

Sen tvätta jag mitt hår. Det blev riktigt fint! 

Nista tog kontakt. Skulle återkomma. Vi rodde dit men jag hade bara med mig en Nivea-burk och min telefon. Jag borde ju ha tagit med kameran. Borde ha fotat huset och den goda kakan. Det var ju hemskt! Också Ankis och Lasses hus med sina terasser.Vi var där säkert tre timmar.  Dom vinka åt oss.

Här satt Monsieur sen forellen på grillen igen. Jag koka pasta och laga sallad och tog fram citronpesto och ostsmulor och salladssås. Allt var i köket. Monsieur fick öl jag fick vittvin. Två glas.

Sen diska jag och gick efter vatten och satt i köket och drack ett sista glas vin. I går läste jag slut En passande död. Nu börja jag med Haruki Murakamis 1Q84.

   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar