onsdag 21 september 2016

Höstmarknad

i dag. Jag steg upp klockan sju och här blev god mat: kaffe och ägg och jugurt och bröd o.s.v. Sen gick jag i duschen och Monsieur diska och vi packa våra saker och for iväg till Höman. Monsieur beslöt att han också skulle bli där. Jag tror att han umgicks med mycket nänniskor.

Vi tog fram ett bord och här lite bilder från Höstmarknaden.  Jag gick först och växla lite pengar.

 Gilla som säljer sina böcker.

 Monsieur i bakgrunden och Stina.

 Anni med Owen i famnen.

Caro som säljer sina kläder.

Amanda och Kian sitter på en trappa.

Vi var där säkert ett par timmar. Amanda fick saft och en bulla. Caro och jag fick kaffe och wienerbröd. Jag fick en fruktansvärt het laxsoppa. Sen börja vi och packa ihop. Gilla hade redan farit med turbåten. Jag packa ihop mina saker och Caro hade packat ihop sina saker och alla andra hade packat ihop sina saker. 

Vi for hem och jag tror att vi tog en lur och sen grilla Monsieur hönsbröst på grillen och jag koka ris och det blev god gräddfil och sallad och man fick vin och Monsieur fick öl. Dom gick sen småningom och sova för dom sku stiga upp tidigt följande morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar