onsdag 21 september 2016

Måndag

i dag. Jag steg upp halv åtta. Monsiuer väl lite senare. Här blev god mat med ägg och jugurt och kaffe och bröd. Sen duka jag bort och sen diska jag och sen dammsög jag. Monsieur hade gått och jag släckte lampor och låste dörren och gick. 

Där var Monor och Lisir och Gilla kom ut och vi satt på däck och sen förde vi hem henne med jeepen. Sen kramades vi och sen for vi till Musta och där fick vi allt möjligt. 

Jag förde till verkstaden min gröna resväska och tog matstolen och en annan väska. Monsieur tvätta matstolen och tog bort benen. 

Här blev god mat: svampsås med grädde, potis, sallad och god kall lax som var rökt. Bortåt åtta dök mannen upp och jag förde ner stolen och fick fem euro.

Sen kom Simma lugnt, Larry! och sen Efter nio och sen tog jag fram lite saker och sen gick jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar