söndag 4 september 2016

I dag

var det fredag. Jag kom ner och laga gott kaffe och jugurt och bröd. Skrev dagbok. Läste Husis. 
Gick sen upp och tog bort lakanen. Damma dem på balkongen. Dammsög sängen. Sen satt jag nya lakan. Dom blev fina!

Sen bytte jag kläder och satt make up. Monsieur och jag for till Musta. Där köpte vi allt möjligt och sen märket jag att jag glömt en stor påse med nötter och frukt. Gick ut ur bilen och upp och köpte nötter. Kom ner. Jag hade köpt åt mej tonfisk, raejuusto och bönor.

Se så fin bild på vår övre balkong!
 
Monsieur for och cykla och kom hem. Jag blogga ännu. Sen gick han för att träffa sina kaverir. Dom var väl nio stycken. 

Jag satt i köket och drack en whisky som jag fick nötter till och fortsatte med Haruki Murakami. Sen fick jag god mat med vin och läste igen Haruki Murakami. Den är så bra!

Sen diska jag och fick ett glas vin med choko och läste igen Haruki Murakami och sen tog jag bort min make up och läste igen Haruki Murakamai.

Monsieur kom väl hem ett-tiden.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar