torsdag 8 september 2016

Det var onsdag

i dag. Vi fick gott morgonmål. Sen dammsög jag. Alla rummen blev riktigt fina. Sen skrev vi en lång lista och sen satt jag make up och sen for vi efter Amanda. Först sku hon sätta bort allla saker och sen gick vi in efter hennes kypärä och packa hennes väska. Sen for vi till Musta. Hon satt i en stor fin plastbil. Där var korgar på taket. Jag köpte allt möjligt och sen betala vi och Amanda såg på fiskar och sen fick vi god glass. Satt med Monsieur vid ett bord. 

Vi for hem och jag sprang upp för att sätta glassen i kylskåpet och märkte att jag tappat Amandas byxor och gick ner efter dem och då kom mofa och Amanda.

Sen blev här god mat: stekte hönsbitar med lök och det blev gott ris och makaroni och sallad och gräddfil. Sjukt gott! Amanda åt också. Här lite bilder.

 Se så hon ser rolig ut!

 Här sitter hon i mofas famn.

    Här läser mofa en bok för henne.

Sen packa jag hennes saker och sen kom Sande efter henne med bil. Där var också Aron. Och i tamburen sa hon: "Tack att jag fick vara här..."

Sen kom det Docventures klockan 21. Men bortåt 23 gick jag och blogga och i säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar