onsdag 21 september 2016

Söndag

i dag. Här blev god frukost som jag laga klockan sju. Kaffe och ägg och jugurt och bröd m.m. Sen gick dom i duschen och sen klädde dom på sig och sen blev klockan halv tio och sen gick dom till båten. Sande kom emot dem till Kalkstrand. Jag kontakta dem och då hade dom redan farit.

Jag diska och städa deras hus där nere. Monsieur tog först bort barr från övre huset och spruta nånting på det och sen tog han bort barr från nedre huset och spruta så att jag fick nånting i håret. Han sa att jag sku gå och tvätta det. Ja ja! Sen dammsög jag också nedre huset. 

Undrar vad vi gjorde sen? Man fick säkert pasta och tonfisk och sallad och ostsmulor och citronpesto. Monsieur fick öl. Jag fick vin.

Vad gjorde vi månne sen? Gick väl och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar