måndag 26 september 2016

Till Loggbranten

i dag. Gick ner och laga frukost. Kontakta Annika och fråga hur vi sku komma dit. Hon gav goda råd. Sen kontakta jag Gunnel och sa var vi sku träffas.

Sen förde jag min resväska och Monsieurs bild till verkstaden. Hängde den på väggen. Sen tog jag en runda och kom hem och Monsieur hade gått och jag åt jugurt. Satt make up och fina kläder på. For via Alko som var i två våningar, men där fanns inte Matteus så jag köpte nån annan rose´ i stället. Vänta ganska länge på Gunnel som sen kom. Sen kom också Haje och hon kontakta Anna som också steg på. Där satt vi allla fyra.

Annika hade flyttat ner till ett ställe med terass. Den var riktigt fin! Här lite bilder.

Fin terass utifrån!

Terassen på marken.

Här glada flickor och en hund som går bort.

God förrätt!

Sen fick man god pasta och gott kaffe med kaka och glass. Sen titta vi på Gunnels foton som hon fotat i Ryssland. Småningom for Anna och Haje och Tuva hem. Annika följde dem med hunden. 

Sen följde Annika oss till en annan buss och vi sa Hej då! och klockan var väl 24 när vi var på buss-stationen. Gunnel for hem och sen for jag hem och jag hade fått en stor kasse äppel av Tuva. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar