måndag 5 september 2016

På söndagen

steg vi upp klockan sju och bädda sängen och for efter Aron till Elo. Han hade vait där över natten. Men tyvärr kom inte Kalle. Han blev hemma och sova. 

Vi kom dit med Aron och vi sjöng för Caro. Vi fick skumppa och jätte god frukost. Sande och Monsieur fick alkoholfri. Här lite bilder.

 Caro med sitt fina kort!

 Amanda lekte en haj och kom krypande på golvet. Nu sitter hon här   :  D

 Glad Monsieur och Sande.

 Jag med skumppaflaskor.

 En söt Aron.

Jätte gott smörgåsbord!

Vi var där säkert till tolv! Jag fick min fina maihare. Förde sen den andra till Ärrän. Här har Monsieur fotat mig på övre balkongen. 

Se så fin maihare jag har  :  D

Kalle hade vaknat. Han gick i duschen. Han fick ägg och kaffe och bröd. Också han gick tillbaks och sova. Och Monsieur gick tillbaks och sova. Monsieur sov säkert två timmar. Kalle en timme.

Jag gick sen upp och blogga. Säkert nån timme. 

Sen såg vi när Aron spela fotboll här utanför vårt fönster. Men Elo var inte där. Vi gick ner till fotbollsplan.

Här vårt fina hus med fönstret bredvid balkongen.
 
 Aron dricker vatten.

 Här med fotbollen.

 Här har dom bollarna under sina t-skjortor.

Där stod vi och frös. Aron och Caro cykla hem och Kalle skulle gå. Jag gick upp efter min plåmbok och kom ner och där stod Monsieur och vi gick till K-market. Vi köpte grädde och glass. 

Jag kom hem och satt på kantarellerna som Kalle hade fått av en grabb. Satt dit grädde. Koka pastan och tog fram tikka-masala och citron-pesto och ostsmulor. Monsieur läste fortfarande Hesari och jag läste Husis. Sen fick jag ännu ett glas vin med choko.

Tog sen bort min make up och tvätta mina tänder  men läste bara två sidor från Haruki. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar