tisdag 13 september 2016

Till Habitare

i dag. Men före det kaffe, jugurt och bröd. Jag skrev dagbok och läste husis och sen gick vi till Habitare. Monsieur hade bara en skjorta på sig. Jag hade väl tröja och jacka. 

Vi gick sen till Antikmarknaden och lyssna på en man som hade alla möjliga gamla möbler. Sen gick vi till andra sidan och där träffa vi Sande och jag tyckte att han hade allt så mycket bättre.

Monsieur köpte en dörrmatta och Monsiuer såg en stol som var böjd och här en bild från ett lustigt rum.

Rolig soffa!

Vi fick sen glass och sen kolla vi en soffa som vi satt i men som nu inte var så bra. 

Vi gick hem och satt mattan på golvet som var fin!

Jag packa mina saker i min yogaväska och tog ettan. Steg av vid Sturegatan. Gick till Sturegatan 2. Ett konstigt hus! Gick ner till omklädningsrummet och sen ännu lägre ner. Där var sååå trångt...  Ja ja! Monica sa hej när jag kom och hej när jag gick och sen kom dom andra...  Jag klädde på mig och gick längs Sturegatan ner till Backasgatan. Hurja långt! Tog bussen och kom hem. Gick inte i duschen.  Fick god ärtsoppa.

Såg på Efter nio och blogga sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar