söndag 3 maj 2015

Monsieur

fyllde 66 i dag. Han fick Lilla Mammuten.  

Han önska sig den.

Min klocka sku ringa 09.00 och då hade Monsieur ren gått ner. Jag trodde han sku sova längre. Så när jag gick ner 08.30 stod han ren där och hade öppnat kaffepaketen. Det var ju jag som sku göra det!!!

Ei se mitään. Vi fick kaffe och vi fick frukost. Jag satt och läste Hesas Kuukausiliite. Där var så massor att läsa. Bl.a om Jack the Ripper som en Jari Louhelainen funnit DNA som passa perfekt.

Sen dusch och sen blogga jag. Så nu ser ni då alla fina bilder som jag fota på 1:sta maj. Sen ringde Kalle och sjöng för sin pappa. Aj jo. Caro gav en jätte fin Fred Perry t-shirt åt sin pappa. Skall fota den i morgon.

Sen blev det igen samma mat som i går och kl 21 börja en film som jag vet att Caro har sett, men som jag nu ville se. Den sluta väl för en halv timme sen.

I morgon kommer Kalle hit. Vi skall äta pasta och diskutera Berlin. Han har varit där många gånger. T.o.m flera veckor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar