lördag 30 maj 2015

Jälkiviisaat

titta jag på och sen blev det kaffe som blev för svagt så jag satt mera kaffe i en filterpåse och hällde kaffet dit och det blev gott. Jag skrev dagbok och läste Husis.

Sen börja jag dammsuga och sen i duschen och sen till Musta. Monsieur var fortfarande på lande men på väg hem. Jag stavgick till Musta. Det tog typ 20 min. Jag sku ha ingredienser til Caesar-sallad. Och när jag kom hem hade också Monsieur kommit.

God sallad med rose´-vin. Jag hade fått en textare av Caro att eftersom det är Amandas två-årsdag i morgon skulle jag hämta skumppaglas. Dom fanns i min verkstad. Och kaffekoppar. Vi såg på Sipilä och sen på en svartvit film som hette The Addiction. Jag såg den - Monsieur såg den inte.


 Och här då min fina jacka.

Den heter Pendleton. Kalle tyckte att det var en fin jacka från USA   : )

 Nu i säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar