fredag 15 maj 2015

Kristi himmelsfärdstorsdag

i dag så det var helg. Niotiden vakna jag och gick ner och laga frukost. Kaffe och gröt och det ena och det andra. Sen satt jag på en pitkäkone med dom sista sakerna jag skall ha till Berlin och sen avsluta jag min frukost tolvtiden. Bädda säng och dusch och hängde opp mitt byke.

Sen gick jag till verkstaden. Förde dit en kappa och så sku vi ha våra resväskor. Samtidigt passa jag på att såga ut en fjäder åt Malin. en lite större och en mindre.

 Underlig bakgrud.

Men jag tror nog int att den där mindre fjädern duger...

Sen kom jag hem. Nu installera vi vår nya printer. Det gick typ på en halv timme. Monsieur printa en räkning han sku betala. 

Vi såg sen på Finland-Tjeckoslovakien. Tyvärr vann Tjeckerna 5-3 så Finland kommer inte med i finalen.

I morgon till Kela efter ett EHIC-kort som Monsieur tyckte att jag sku behöva. Han var ren tidigare efter sitt. Sen av och an till stan.

På lördan skall jag stryka alla mina kläder och på söndan skall jag dammsuga och på måndan skall jag bädda åt Kalle och på eftermiddan far vi till Berlin    : D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar