onsdag 6 maj 2015

Huj sånt väder!

Regnet kom småningom. Jag hade tänkt stavgå till min gumor, men så blev det ju inte. Paraply. Spårvagnen for framför min näsa och 69:an for också förbi. Jag fick vänta 13 min. Min bror var där när jag anlände. Vi tala om det ena och det andra. Jag berätta om Berlin. Efter typ någå en timme gick vi. Jag paja min gumor på huvu.

Här sku vara pihatalkoot i dag. Jag gick till Alepa efter svarta rosksäckar. Monsieur sku föra ut en enorm enbuske från balkongen. Sen till verkstaden. Jag kolla någon turkos pärla åt Malin, men den fanns inte. Ja ja. Sen slipa jag limmet från Biancas smycke och det blev riktigt bra!

Jag berätta sen åt Monsieur vad vi talat om hos min gumor. Jag var ganska trött så jag fick en lur och sen blev det mat. Frittata. Som alltid. Eller? Nu då alltså med böckling. Vi lyssna på Brian Wilson. Ändå glömde jag fota böcklingen. Här då frittatan som gömmer böcklingarna.

Höh! Int speciellt fin...

Nu pikkuhiljaa skall Monsieur föra ut enbusken. Jag måst nu gå och hjälpa...

I morgon till stan för att uträtta ärenden.
Adjö! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar