fredag 8 maj 2015

Klockan ringde

6.45 och jag steg upp och gick i duschen. Caro hade meddelat att dom dyker upp kl 08 och det gjorde dom. Skor o.dyl bort och så gick dom upp med mofa på datorn. Jag laga plocktallrik åt dem. Jag fortsatte med frukosten och sen kom mofa ner och fick sin frukost och sen fick jag min och sen såg vi med Amanda på Frozen som vi ser alltid när dom är här...

Jag bytte Amandas blöja och sen gick mofa, Aron och Amanda ut och småningom gick jag efter.

Roliga bilder från Kimmis.

 Här transporterar dom rosk. Mjölktölkkina var fyllda med sand och fastlimmade.

 Aron packar dom sista rosken.

 Här sätts allt på plats.

 Hmmm! Vad månne Aron gör?

 Här häller dom bollar i en roskkorg.

Vad månne Aron och Amanda gör?

Vi börja sen gå mot Alepa, men det blåste så att vi gick till Siwan i stället. Aron fick nån sorts isgrej och Amanda vaniljpepparkaksglass. Småningom kom vi hem och så sku det lekas i sandlådan och gungas i gungan.

När vi kom hem lulla jag Amanda och sen tog jag bussen till DNA vid Hagnäs torg. Det var så att min skärm var mörk hela tiden. Eller ganska mörk. Jag gick dit och sa päivä och grabben sa att höh bara att kolla på inställningar och så tog han fram ljusstyrka och där var mitt ljus. Men vad som hade hänt vet jag inte. Nu kan jag ändra bakgrundsljuset när jag vill    : )

Sen gick jag till verkstan efter mått som jag sku ha åt Cessi och kolla pärlor åt Malin och hämta en kavaj åt Monsieur. Amanda hade inte vaknat. Aron var fortfarande på datorn. Pikkuhiljaa kom mamma och Monsieur gick till garaget och snart kom Sande efter familjen.

Vi for till Musta och köpte massor och hemma fick Monsieur en GT och jag en whisky. 

Här lax med sparris, bacon och riven ost.


Och slutligen på nytt gårdagens bilder. 

 Fin vit bok!

Och fin vit bok!

Nu är klockan nog massor. Vad borde jag göra?

I morgon Biancas dop.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar