måndag 4 maj 2015

En lite konstig

dag. Vad det nu sen berodde på vet jag inte. Monsieur städa övre balkongen och jag kolla Berlin på nätet. Sen måste han helt enkelt föra vår printer för att repareras. Den kosta ju bara 80€. Få nu se... 

Han var sen till Koroisvägen där vi bodde tidigare och träffade en man som fortfarane bodde i samma våning som vi. I lägenheten där Annekas mamma bodde bor nu en Marianne Lyde´n som jobbar på Husis. När vi flytta därifrån sålde Anneka lägenheten och vi flytta hit till atelje´n i två våningar.

Jag börja nu sen med skattedeklarationen för mitt smyckeri. Jag måste tyvärr igen en gång kontakta Aktia för jag hittade inte inkomna betalningar på deras sidor. Nå, mannen hjälpte mig så nu har jag då inkomna betalningar för alla mina smycken för år 2014 och material som jag själv betalt. Men tyvärr går det inte att printa. Kanske jag då går på torsdagen till Interapartner där Caro jobbar och tar kopior på skatteblanketterna om jag inte får printern tillbaks före det...

Sen en stavgång till Alepa efter allt möjligt och sen hem och satt på rosamundorna. Det tog verkligen lång tid innan dom blev mjuka. Jag läste Kyrkpressen och Monsieur läste Husis. 

Snart kommer efter nio där Andre´ Wickström är med.

I morgon skisser åt Malin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar