lördag 10 maj 2014

Syrjänens verkstad

igen kl 10. Inga problem. Jag drack kaffe, läste husis, drack kaffe o.s.v.  En kvinna dök upp och ville ha örhängen som gåva åt sin mamma. Helt fina!

Sen drack jag kaffe och åt mina brön och skrev dagbok.
Någå bortåt två kom sen Monsieur.

Här sitter han i verkstan och textar till Caro.

VI GICK
och kolla Henrik Vibskov som slutar i morgon. Duktig man som börjat tidigt och fortfarande blir bara bättre och bättre.  Kalle hängde med honom ett tag på vernissagen. Han är tio år äldre än Kalle. 

Vi gick först nu...

 Jag i slutet av "tunneln".




Dom här konstiga sakerna är såna som han har i samband med sina modeuppvisningar.

 Flamingos som hänger nedåt och bilder gjorda av puzzel i bakgrunden.

Henrik Vibskov.


FINT VÅRVÄDER. 
Vi gick via Stockmann för att köpa capris och skumppa.

Här jag och jättegod skumppa    : )


Sedan då stekt lax och jätte gott vitt vin och vad det nu var och nu bloggar jag.
Vad borde man göra nu?
En timme tills Euroviisut böjar. 
Åsch ändå!

2 kommentarer:

  1. säkert rikitigt roligt med omväxling i penisonärs livet att få "jobba" lite :)

    SvaraRadera
  2. Nåjo! Jag har nu försökt göra Pörtö-smycken, men i Syrjänens verkstad är jag inte riktigt van...

    SvaraRadera