söndag 18 maj 2014

I dag

mycket program, ändå börjar jag med gårdagen.

Det här konstiga månskenet såg jag lite över ett i går kväll. Underligt!


Och här då plaggen jag köpte på Arabiastrandens loppis.

Amandas söta kappa som är femtigånger nättare i verkligheten.

 
Min tunika som skall sättas i pikakone.


OCH TITTA
sista fågelungen som satt på en kvist rakt utanför vårt fönster.

 Den kommenderar att hämta maskar åt mig!!!


EFTER FRUKOSTEN
for vi sen till Åggelby Bibliotek för att rösta. Och sen körde Monsieur mig till verkstaden och for själv till begravningsplatsen. Jag var alltså tre timmar i verkstaden. Jag fick mina fina Pörtö-smycken färdiga och började putsa också dom andra Pörtö-smyckena.

 Dom blev ju hurja fina!


VÅR TAKTERASS-


säsong inleddes. Portionen består av laxkotletter och svart pasta. Vi tog faktiskt ännu ett par extra glas vin   : )  och sen satt jag bilder på bloggen och Monsieur diska. En film med Krista Kosonen kom sen som nu int var jätte speciell. Nå, därför bloggar jag nu först.


I MORGON
tre pogram. Hoppas att jag också  får tag i min ögonläkare.

4 kommentarer:

  1. Jo, men hon kan nog inte använda den ännu. Den är liksom 80 cm. Eller?

    SvaraRadera
  2. nåja hon är nu liksom 74 så kanske det blir just till hösten... någo kläder har hon nog redan 80... hoppas den inte blir för liten... :(

    SvaraRadera
  3. Nåmen så fort det blir lite kyligt kan hon ju ha den på sig hela tiden
    : )

    SvaraRadera