tisdag 27 maj 2014

I går kväll

såg jag igen det här roliga fenomenet på väggen i musikrummet.

Jag vet att jag har fotat det tidigare    : )



OCH I DAG
vaknade man då till så här fint väder.

...eller regnet kom väl först på eftermiddagen. Ändå är det ju jätte lessamt med tanke på Sonisphere på Sandudd. Vad månne Sonsiphere betyder? Huvudbandet Metallica börjar spela niotiden. Säkert i ösregn   : /


MINA KOPRAJAAKKO-
smycken har börjat ta slut i Kafimysson. Jag visste precis att kartan och Monsieurs historia finnns på en annan dator.
 
På den här. En mac iBook.

Och jo där fanns den. Ändå blev det lite jobbigt att först försöka printa storyn från Freehand och sen fick jag den småningom till Photoshop. Jag hade kopplat min printer till iBooken men det lyckades inte. Jag höll på flere timmar, men måste bara till slut ta kopior av ett gammalt Koprajaakko-papper.

Jag tror jag printa 10 st. Så jag gör då 10 halsband i morgon i verkstaden. Ändå borde jag få plastpåsar nånstans ifrån...


FOTON 
på roliga Anni och Kian glömde jag ju att visa i går.

 Här i skolhusets farstu.

Kian säger nånting som jag inte riktigt uppfattar när han har tutten i munnen. Kanske han säger att jag är gammal. Det sa nämligen Aron åt mig i går   :D


STRAX KOMMER
The Trip - Coogans och Brydons krogresa. 
En helt ok liten serie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar