torsdag 29 maj 2014

Eftersom det var helg

sov jag lite längre. Och läste Husis lite längre. 

Jag börja småningom fundera att hur gammal är man när det är guldbröllop. Jag fråga min bror och han sa att om 11 år.  Apua!  Då är jag ju 76. Månne jag lever då ännu?


I MORGON
fyller Amanda 1 år. Caro kom till min verkstad för att låna skumppaglas och kaffekoppar. Aron var på en födisfest som brukar vara två timmar. Den här var tre. Nå, vi kom sen tillbaka hit med Caro och Amanda.

Titta så hon är söpö    : )

Jag skall göra ett kort av dom här pupujussina. Hon får en hopvikbar badibunkka.


IDAG I VERKSTADEN
fick jag mina Koprisar färdiga. Ändå fattas plastpåsarna. Lördag morgon måst jag fara till stan för att kolla hobbybutiker.

Här är då alltså 17 stycken. Ny ide´med två stenar på varandra    : )

Men nu har jag slarvat bort dom där astrolog smyckena. Alltså stjärntecknena. Tog jag dem månne till lande? Jag är osäker...  Ändå hittar jag dem inte. Jag måst dessutom skriva några nya prislappar och så för jag också Koprajaakko-smyckena till skolan på måndan med min båt. Bra att öva sig att landa.

Nu skall jag packa in Amandas badkar.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar