torsdag 8 maj 2014

Gårdagens film

var så otroligt bra att jag skall sätta den på listan om mina favoritfilmer. Ändå var jag lite olycklig i går kväll och i dag på morgonen. Jag trodde att den nyss frigivna fången skulle skjutas ihjäl. Han såg ju inte bilarna som närma sig och så sluta filmen. Nå, min fyndiga man föreslog igen att kolla storyn på wikipedia. Och det gjorde jag:

"On the day of his release, Malik is met by Ryad´s wife an son outside the prison. They walk off together, followed by a vehicle convoy carrying Malik´s new associates".  Puh! Frid och fröjd   : )

Den har fått massor pris.
 Hoppas man kan förstora affischen.



ETT LITET BI

har legat här på golvet i många dagar. När jag dammsög lyfte jag upp det. Lite dammigt. Borde man begrava det?


MONSIEUR
hade varit och träffat reklambranschkaverir. Nu satt vi en lång stund och diskutera hur allt var roligare förr när man rita själv, skrev själv, anlita fotografer, beställde texter från setterier och repron. Ja ja.


TILL VERKSTADEN
efter det. Tog många meter bollked och Pörtö-amuletter och lås och länkar. Såna skall jag laga hos Syrjänen, men jag skall också läsa om hur man landar m.m.


Och månne man int ser på andra uttagningen av Eurovisionen i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar