onsdag 28 maj 2014

Ha ha ha!

Gissa vad problemet var i går. Allså kopieringsmaskinen skall ju installeras till datorn för att den skall printa. He he! Nå, se siitä...


I DAG
for vi först till Musta och sen gick jag till verkstaden. Jag är alltid så glad när jag kommer dit. Men titta! Hur kan jag ha såna här enorma mängder stenar?

Glasbitar och strandstenar och stenar från Rhodos och slagg m.m.

Och stenar från Kalkbruket.

Här placera jag pärlor för att dom sku sitta fint med stenarna, men tyvärr. Hålen var för små. Bandet jag använder nu är snäppet tjockare. Det betyder att det lurvigare bandet var lättare att använda.

Här är nu då stenarna med pärlor som har större hål. Stenarna där nedanför skall också få snören   :)



SEN GICK JAG HEM
och fick en grogg och lagade frittata med för femtielfte gången sparris. 


Med ett sjukt gott rose´vin.

11,5%  Var det månne halv sött?


FORTFARANDE
har jag Breaking Bad dvd:n. Jag har inte ännu sett en enda del.
I dag kommer det nån konstig tysk film, men borde man i stället se på BB?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar