onsdag 8 augusti 2012

IDAG I VERKSTAN
gott kaffe och natutvis spela jag Bon Iver cd:n med tanke på kvällen  : )  Och mina några timmar som jag jobbade gjorde mig glad. Jag kom nämligen på himla kiva design till Irinas armband. För det första gick det hur lätt som helst att borra hål i snäckbitarna och sen gick det fint att fila kanterna lite rundare.

Nu så här långt. Återkommer när dom är färdiga  : )
 

JANINAS PAPPA
köpte ett Pörtö-halssmycke till Janinas födis. Ändå ville hon ha den korta tunna silverkeden utbytt till en längre läderrem - utan knutar.

Det blev hur fint som helst!
 


JAG ÄR SÅ OSÄKER PÅ MIN OUTFIT
På morgonen hade jag tänkt klä mig som en råddig konstnär, men det sku kräva sol och lite varmare. Nu är jag riktigt så där att hej hallå    : /

Jag har träff med mina barn kl 18 för vi skall först gå och äta. Men hur skall jag nu klä mig? 
Voj voj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar