tisdag 28 augusti 2012

I GÅR KVÄLL
såg vi på en film som heter Departed. Den sluta kl 01.30. Det betydde att vi inte satt klockan och ringa. Vi sov till efter 09. Fortsatte förmiddagen långsamt. Jag tala med Caro och med min gumor. Alltså före frukosten. Det var eftermiddag innan jag var i verkstaden. 
Jag fortsatte med pinglan. Den blev fin. Den är lite mindre, men har bra ljud. Och keden var inte alls tunn. Jag kom fel ihåg.

Jag hade tänkt fotoshoppa, men iddes int. Ner till speglar sig bordet och keden - upp till fönster och kamera.

SISTA AUGUSTI
fyller Caro 29. Hon önska sig örhängen med pärlor. Jag fortsatte med dem. Dom blev halvvägs för sen for jag med Monsieur till butiken med jeep och sen hem och äta "söndagspasta" med lax och kantarellsås.

VÄCKNING
06 i morgonbitti. Hit kommer gubbar och kolla sovrumstaket kl 08 och Aron kommer typ 08.15. Han är ännu lite "entero" så han får inte gå till dagis.
Men till Kimmis tänker vi gå   : )

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅh spännande! För jag måste medge att jag inte alls kommer ihåg vad jag har önskat mig ;)

    SvaraRadera
  2. Alltså tilläx. På måndagen skall vi gå på shopping och restaurang : D

    SvaraRadera