fredag 4 mars 2016

Jälkiviisaat

såg vi på idag. Kreeta Karvala hade nån konstig rock på sig. 

Det bev kaffe och jugurt och bröd. Jag skev dagbok och läse Husis. Sen gjorde jag ett fint kort åt Gilla och jag hade köpt ett åt Baba. Jag börja dammsuga och när klockan var tjugu före fyra förde jag ner dem till postlådan. Sen fortsatte jag dammsuga. Tvätta badrummet och gick i duschen och tvätta håret. Gjorde det ena och det andra. Gick ner.

Fota tulpanerna. Fina!

Sen satt jag potisen på, laga sallad, satt strömmingsbiffarna i ugnen, duka bordet... Nu blev det potismos.

Här den goda maten. Vi hade köpt sex strömmingsbiffar, men köpte sen till två som var grillade. Nam! Vi lyssna på Endless River.

Nu bloggar jag och snart kommer det nånting lustigt på femman och efter det Skavlan. Undrar...

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar