söndag 6 mars 2016

Åtta

upp i dag. Dusch, kaffe, ägg och bröd. Fick kläder på mig. Läste Husis. Barnen skulle komma hit. Klockan blev halv tolv och halv ett och sen dök dom upp. Jag hade kokat gröt åt dem.

Här äter dom. Amanda skevar. Så gör hon nuförtiden alltid.

Sen gick dom upp på datorn. Aron och Amanda ville ha plocktallrik. Det fick dom. Också kakao. Aron åt sitt bröd och Amandas bröd och sen ville han ha ett enormt bröd till med skinka emellan. Det fick han. Sen lekte vi med roliga saker nere på soffasängsgolvet. Dom var på riktigt roliga. Pikku hiljaa dök Caro och Sande opp och då skulle jag ge ett örhänge åt mamma som hon sku prova men hon fick det inte genom örat. Jag hade fått... 

Dom for sen hem. Caro kontakta ännu att om jag kan förminska den lilla kulan, men kanske inte... Vi fick god pasta med lax och vitt vin. Två portioner.

Klockan nio kommer en film som heter Tower Heist. 
Kanske man måst se...


2 kommentarer: