fredag 11 mars 2016

En rolig dummis!

Men först steg jag upp och tvätta håret och var i duschen och sen gick jag ner och koka kaffe och Monsieur kom ner och vi fick kaffe och jugurt och bröd som varit i ugnen. Sen beslöt vi gå på en stavpromenad. Runt Kottby, via Alepa och sen till Artek där gardinerna var tyvärr ganska tjocka. Int såna som vi sku ha... Vi kom hem och här är mina fina tossor.

Jag tycker att dom är riktigt fina    :  )

Sen strök jag ett par blusar, men beslöt sen att ta en jacka från Berlin i stället. Den var riktigt fin. Tvättad. Jag åt päron och mjölk och äppel och sen satt jag make up och sen for jag i väg.

På andra sidan Svenska Teatern såg jag Baba, Stina och Gilla. Vi gick till Skiffer. Där fick vi god skumppa. 

Baba, Stina och Gilla. Vi dricker skumppa, men Gilla något alkoholfritt. Vi sjöng för henne för hon fyllde 70 år.

Här fick vi våra pizzor. Dom var också goda. Jag fick pizza med jordgubbar och getost och Gilla en massa ostar och Baba och Stina päron med det ena och det andra...  Gilla fick öl och vi fick 24 cl rödvin, Stina vitt. Vi satt väl där ganska länge och prata och Gilla fick en gåva av Baba och Stina och småningom betala vi och jag fick pengar av Baba och Stina för Gillas mat. Det var ju riktigt roligt! Vi satt på oss våra kappor och sen gick vi ut och Gilla tog en 6:a till Arabia och jag sade hej då åt Baba och Stina och så skilldes vi. Adjö!

Hemma fick jag en grogg, men sen glömde jag att blogga. Det var ju dumt. Såg Ville som for längs med  Volga och sen en film som hette On the Road, men jag tror att jag somna i mitten... 

2 kommentarer:

  1. fina tossor, riktigt trendiga!
    Roliga bilder från er dummis :)

    SvaraRadera
  2. Jo! Fina tossor och vi hade riktigt roligt!

    SvaraRadera