onsdag 23 mars 2016

I dag

vakna jag sju för jag sku tvätta håret och gick i duschen. Monsieur kom väl ner halv nio. Jag koka kaffe. Man fick jugurt med bröd. Skrev dagbok. Läste Husis. Monsieur for sen till stan och jag gick till min verkstad. Jag var där väl typ två timmar. Nål och ked blev riktigt bra. Fortsatte sen ännu med tjockare och tunnare silver...

Men plötsligt ringde Caro och sa att om dom sku vara på väg till oss 16.30 och då beslöt jag gå till Siwan för jag sku ha en massa saker därifrån. Alltså åt barnen. 

Kom hem. Bytte kläder. Laga plocktallrikar åt dem och bortåt fem dök dom opp. Vi såg alltså  pikku kakkonen på tvåan. Dom fick god mat. Amanda öppna sin påse som hon fått i dagisen. Vi hade riktigt roligt!

Snart dök mamma och pappa upp. Mamma prova sina örhängen som tyvärr inte gick genom örat. Och sen småningom mofa. Säkert bortåt sju. Men vi hade roligt och mofa skoja med barnena och småningom for dom hem och jag städa undan.  


Sen blev här en fruktansvärt god frittata. Sjukt god!  

Aj jo! Här en rolig bild på barnen. Amanda skevar   :   )
 

Och vad säger jag nu?
Godnatt! 

  

2 kommentarer:

  1. du kan ju sätta hit den där påskbilden av dom som jag skickade :)

    SvaraRadera