torsdag 24 mars 2016

Åttatiden

steg vi upp. Här blev gröt! God! Och kaffe och bröd.

Sen föreslog Caro att jag sku sätta bilden hon skickat i går på bloggen. Det gjorde jag.
Jag satt make up och sen skrev vi en lista med vad vi sku ha från Musta och sen for vi iväg.
Två män höll på att tvätta vår trappa. Den blev fin!

Hur länge var vi månne i Musta. Kanske en timme. Sen for vi hem.
Caro hade kontaktat oss. En rolig bild av Amanda som sov och Aron som var glad. Dom var på väg till Mäntyharju. Dom sku den 15-17.4 till Himos till Jallus mökki så barnen kommer till oss. Sen fråga jag Kalle om Miiu är hos honom. Nej, först nästa vecka.

Jag börja dammsuga. Det gick utmärkt! Sen bytte jag duken på bordet. Rulla ihop den. Satt bort den. Strök en fin gul. Den blev också bra. Satt dit en gul liten duk med videkissor och gräs som jag planterat och en höna och goda påsk karkkir. 

Sen värmde jag ärtsoppa. Läste KP. Satt faktiskt jätte länge i köket och läste.

Vad hände sen. Jag kom hit. Bloggar.
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar