tisdag 27 oktober 2015

Vad månne

jag gjorde i dag? Kolla med Kalle om jag sku dyka upp med korv och lampa men han tyckte att pappa och jag sku komma i morgon. Det passa bättre för då skulle vi till Kiasma också.

Sen gick vi ut - en lov runt Kottby. Monsieur gick till bibban och jag hem och tog en lur. Då hade jag fått en fin bild där det stod att JAG ÄR VECKANS VÄN Aron Salminen. Men tyvärr fick jag den int hit på bloggen. 

Sen kom Monsieur hem och berätta att en mamma och barn sku tända ljus i hörnet av en gata för att bilarna inte sku köra så hårt. Då kom fru Gullin dit. Gullins man hör till Kottby föreningens styrelse. Han skall via den försöka inverka på att trafikarrangemanget på det här stället blir tryggare.

Jag fick sen ärtsoppa och läste Grafia och Monsieur åt nånting och sen kom nyheter och sen titta vi på Madmen två avsnitt. Ett avsnitt finns kvar.


 Den här boken köpte Monsieur på Bokmässan

Alltså Jonas Siveläs fina bok.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar