måndag 19 oktober 2015

Plötsligt

dök Caro och Aron upp. Jag höll på med Arons plocktalrik. Mofa fick sin jugurt och kaffe och sånt i köket och Aron sin plocktalrik framför Biet Maja. Jag fick kaffe m.m. 

Småningom börja dom planera hur dom skulle fara och se på Onneli och Anneli. Dom tog säkert spårvagnen.

Sen skulle jag planera min outfit. Jag prova och prova och prova... Sen blev här då och hänga en ljusröd sak med svart i fållen och svart tröja och svarta strumpor och sen då det som jag alltid har brukat ha på lande (eller i stan). Beiga byxor och orangerandig klänning. 

Mofa och Aron hade sen ännu varit och äta på Burger King och jag såg hur dom gunga här utanför och sen kom dom opp och Aron berätta hur rolig Onneli och Anneli hade varit med konstiga små typer och sen kom mamma och Panda och Aron och Panda fick pepparkakor och muminkarkkir och sen for dom. Före det valde Caro åt mig den svarta och ljusröda saken.

Vi skrev lista och for till Musta och hemma blev det Siciliensallad med varmt bröd i ugnen och rödvin och sen kom en gb film som var italiensk och sen slutet av Skavlan och sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar