lördag 3 oktober 2015

Panda

kom hit i dag. Klockan 06 steg jag upp. Jag skulle tvätta håret och göra andra saker. Var i duschen och klädde sen på mig. Nio tiden hämta Sande Panda hit. Jag hade lagat åt henne plocktallrik och ägg m.m. Mofa fick kaffe och jag fick kaffe och Panda fick kakao. Dom var en stund på datorn och sen gick dom ut. Dom var nog ute säkert en eller en och en halv timme.

Sen kom dom hem och Panda fick gröt.

 Rolig bild!

Skojiga små prickar på hennes tröja som var från H&M.

Jag sku lulla henne och läste först en bok för henne och sen härja hon och sen sku hon gå och kakka och sen kom hon tillbaka och sen härja hon ännu. Men efter en timme somna hon! Också  jag sov. Klockan ringde fyra.

Mamma tog kontakt och hon sa att hon går först efter Aron och sen kommer dom hit och hon kom opp men Aron blev nere och gunga och sen titta jag från fönstret och då hade pappa kommit och Aron var där med honom och sen gick mamma och Panda ner.

Vi skrev lista med Monsieur och for sen till Musta och då såg Monsieur Sande i vinbutiken.
Vi köpte massor saker och sen for vi hem och här fick man då hurja god mat som jag aldrig fota. Svarta och gröna oliver, Schwartswald skinka, rökt lax, fetaost, vinrullader, sallad, ostskivor m.m. Dessutom gott bröd som vi igen en gång värmde i ugnen. Och rödvin.

Vi såg sen en film på TV5. Matt Damon i The Bourne Supremacy. I princip ok. Men sen kom då Skavlan klockan 23 som vi inte orka se på.

När månne man stiger upp i morgon. 
Jag har tänkt stavgå till min gumor.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar