torsdag 22 oktober 2015

Aron

hade lite klagat över sitt sjuka öra i går och nu hade dom tagit kontakt från Fenix. Han sa att hans öra var jätte sjukt. Jag drack ännu kaffe, men mofa hade avslutat sitt så han for i väg efter Aron och hem via apoteket. 

Aron var glad att komma hit och vi lekte med lego. Jag byggde ett fint hus som jag spara. Mamma dök upp. Åt nåntig gott här och sen for dom iväg till läkarn. Aron krama mig igen     :  )

Jag passa på att fota min fina Mumin-kalender.

Jag limma en lila sak på den finska texten och måla dit fina blad!

Vi skrev en lång lista med saker vi sku ha från Musta. Gjorde uppköpen. Kom hem. Caro tog kontakt. Aron fick antibotika och nässpray till näsan.

Också Kalle tog kontakt. Han ville veta hur vi sku träffas på lördagen på Bokmässan. Där är ju också vin- och matmässa i övre våningen. Han har gjort dit en vinaffisch. Men han sku återkomma på fredag kväll när jag är på FK (flickornas kväll). Alltså till pappa. På lördagen skall jag dessutom köpa Claes Aderssons, Jonas Siveläs och Johanna Sjöströms böcker.

I morgon kommer jag knapppast att uppdatera. 
Kanske inte på lördagen heller. 
Söndag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar