söndag 4 oktober 2015

En lite lustig

dag. Skura badrummet. Lyssna på Sue Lemström och Cris af Enehhielm. Älskade Hatade Mamma. Sen fota jag mina smycken och sen fota jag rött vildvin och gul lönn. Sen börja jag skura mina vita tossor från lande, men dom blev inte bra och sen skura jag mina andra vita tossor som fanns i stan, men dom blev inte heller bra så jag antar att jag köper nya i morgon.

På förmiddagen kolla jag hur Arons HIFK gått. Mamma tyckte att det hade gått bra. Sen senare på eftermiddagen kolla jag hur simningen i Ormhuset hade gått, men då tyckte hon att Aron var trött och Amanda bråkig. Sen visa hon en fin bild från deras arbetsrum där Sande satt och jobba vid fönstret. Dom hade flyttat bordet dit. Det blir säkert bra!

Det blev sen pasta och lax och vin. Jag läste Hesari - Monsieur läste Husis. Sen såg vi på Love records med Atte Blom. Massor kändisar med...  Men han var redan 72 år.

Här kommer nu ett foto av silversmyckena.


Fina! Med två extra kedjor.

Och här rött vildvin och gul lönn!

Nu skall jag strax gå och sova och i morgon skall jag till stan.
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar