fredag 30 oktober 2015

Halv nio

steg vi upp och titta på Jälkiviisaat.  Sen blev det kaffe och gröt. 

Efter det gjorde jag ett kort åt Christer. Han fyller 70 år den 3.11. Han är nu i Spanien. Är där säkert fem, sex veckor med Carcki. Det blev fint ritat.

Sen gick jag i duschen och sen for vi till Musta. Vi sku nu väl int ha så jätte massor. Via Masurkka där Monsieur köpte en lax. Hemma packa jag upp och sen dammsög jag. Väl lite på en timme. 

Sen blev det god mat. Vi hade köttbullar från Ikea som vi åt med nudlar och sallad och öl. 

Jag börja bläddra sen i min dagbok och det händer så massor saker. Verkligen konstigt. Nästa veckoslut är det farsdag...

Nu skall jag packa min väska för jag skall stiga upp kl 06 i morgon. Skall tvätta håret. Åtta far vi hemifrån.

Adjö! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar