måndag 19 oktober 2015

Strax efter åtta

steg jag upp. Monsieur sov lite längre. Kaffe och bröd och ägg m.m.

Sen kontakta jag Anni för jag hade inte fått nån inbjudan till GSW.  Jag gick nu ett par varv runt där och köpte två silverkedar och gick sen ner tillbaka till I Love Me. På ena sidan gången fanns kläder och skor och Rasmussen och på den andra en massa annat. Jag gick omkring där en stund och titta på allt möjligt och sen kom Caro. Dom hade varit och simmat. 

Jag gick upp och möta henne. Först gick vi och titta på kläder och skor och sånt och sen till andra sidan och köpte creme åt barnen och en massa naglar åt Caro och jag fick sen en fin salva    :  )   Aj jo och så fick man gratis två Alpro Almond Original.  

Här kederna och den fina salvan.

Klockan blev 18 och vi gick hem över fältet. Caro antagligen till Siwan. Hemma blev det pasta och tonfisk i olika såser och citronpesto och ströost och vittvin. Jag läste om Berlin i Hesari och Monsieur läste väl typ Husis. Sen kom sista delen av Solsidan som var lite boring. 

Slutligen kom det här fina fyrverkeriet ovanför Borgbacken      :  )



2 kommentarer: