torsdag 8 oktober 2015

Efter Aron

i dag till Fenix. Först hade jag tänkt fara efter honom med buss, men sen beslöt mofa att han kör mig och samtidigt kommer och hälsar på Aron. Vi hade sett busshållplatsen mitt emot Fenix och nu gick vi med Aron dit för att vänta på 65A. Och sen såg vi hur mofa körde ut från gården. Vi vänta väl inte så länge på bussen. Och i bussen satt vi ganska länge och konversera. Sen steg vi av på järnvägstorget och sen såg vi att 6:an sku gå om tio minuter så Aron föreslog att vi sku promenera och det gjorde vi.

Mamma var där hos Inka när vi kom. Inka fortsatte ännu med hennes hår och sen blev det Arons tur och sen sa jag adjö åt alla.

Där är fortfarane duktiga yogatyper hos Monica, men nu var jag den enda som gjorde i egen takt. Jag var den enda. Ingen annan var där. Lite dumt!

Sen for jag till Stockmanns Hullut och köpte  två par trosor och två bh:n som hörde ihop. Och sen mascara 38°. Trosorna var ok, men jag undrar nu om bh:na är så bra...

Och nu efter dusch och ärtsoppa bloggar jag.

Borde jag nu säga godnatt, eller...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar