tisdag 6 oktober 2015

Idag igen

Cafe´Aalto. God frukost mitt på dagen. Sen kolla jag med Caro om hon ville komma dit, men hon åt frukost på sitt jobb. Hon fråga om jag ville sticka mig till m.rec. Jag sa om 45 min. Sen gick jag in genom mummotunneli och sen ner för trappor och sen in genom en dörr till höger och ett par trappor upp och tryckte på knappen där det stod m.rec och där stod Caro. Dom satt alla i ett inte så stort rum, men där var ingen. Men mötesrummen var fina. Vi satt nu där en stund och prata och sen kom en grabb som jag sa goddag åt.

Sen via ecco där jag igen köpte nya vita tossor.

Monsieur var till bibban medan jag laga god mat.

Sen ringde Nora och vi prata en stund. 

Sen titta jag på en film på Teema som börja klockan 22 och sluta lite före tolv. Den hette Remembrance.  Den var riktigt bra!

Nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar