tisdag 30 juli 2013

Tisdagen var en trevlig kväll

ändå tog jag inga bilder av maten men nog av Amanda och Aron. 


 Aron skoja med Amanda   : )


På onsdagen var hela famljen Salminen ute och fiska och fick en 1,9 kg gädda. Den blev mat på kvällen. Efter butiksbåten fira vi då Margareta.

 Igen en gång en intelligent dotter.

Skumpa av Sande, tidningar av T, fiffiga träunderlag av Caro. Caro fick läppglans av mig och Olof hörproppar till sin radio så han inte stör mig   : )

 Det här blev kvar av gäddan.

Följande dag smoothie bakom huset. Monsieur har inte ännu infunnit sig. Det var ju bra storm så Sande surfa med Kai. Ingen Sardinienris bild   : (

En Amanda sover med armarna sträckta  över huvudet.

 En Aron leker med mammas telefon i Amandas korg.


FREDAGEN
var lite jobbig. Jag var sist i butiksbåten. Jag sku ha massor.

 Här den goda grillmaten i folie.

 Och på tallrik.

 Så här lugnt och fridfullt ser det ut, men det var nog lite hössligt    : )



LÖRDAGEN
var det Kafimysso. Nista trodde att vi hade någon protest på gång. Så var det inte. Caros familj följde Sande till båten. Sen blev det gröt. 

På kvällen sjukt god lax med rödbetor.

 Snygg bild!

Jag har varit trött och rynkig hela veckan. Just innan jag lade mig såg jag plötsligt i spegeln att jag kanske inte var så rynkig mera.


 Caros goda frukost på söndagen.

 En bebi med solkatter.

 För att kunna leka dinosaurie skall Aron vara nakupelle. Int har ju heller dinor någå kläder. 

Trad söndagspasta och den här fina zoomade bilden.



SLUTLIGEN
Här är jag med mina pärlor på sommarfesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar