tisdag 30 juli 2013

Jag gick till läkarn

i dag. Fick tid till kl 14. Därför hann jag bra med frukost vilket ju sen blev lite hasande. Till den här läkarn har jag nångång varit med ögoninflammation. Jag visa papprena från Haartmanska och han sa att om koaguleringen är minus så är den det punkt slut. Men jag vill röntga benet så jag fick en tid 9.30 torsdag morgon. Alltså ultraljud. Dessutom berätta jag om en skogsbässe som bet mig, men som jag fick bort helt och hållet och ingenting rött uppstod. Att kan det vara borrelia så laboratoriet tog ett sånt prov också och svaret får jag kanske på fredagen.

I morgon skall jag vara i verkstaden hela dagen. Caro sticker sig in för att kolla gamla Fabuland. Antagligen bir det väl då så att vi kommer ut först fredag morgon.



KALLE OCH INKA
flyttar bort från Båtsmansgatan. Inka till Huvilakuja och Kalle till Speranskijvägen. Dom här bilderna tog jag då när vi var till Ingå och Fiskars.

 Huset.

Fin trappan.

Enorm erkkeri med batteri som följer formen.

 Andra ändan av rummet.

Alkov för sängen.

Köket.

Badrum.

 Kalles två fönster utifrån. Han bor högst uppe.

Och det lilla sovalkovfönstret.


Han flyttar in i morgon. 
Jag skall säga att han måst räkna fönster på kvällen för det betyder tur   : )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar